11 Şubat 2013 Pazartesi

Hayalimdeki şirketten neleri bekliyordum

çalış koçum

Bilgisayarımda eski yedekleri karıştırırken tam bir buçuk yıl önce yazıp da kenara attığım bir yazımı buldum.
O zamanlar paylaşmadım nedense - çekindim herhalde :). Ne kadar çok şey bekliyor bu adam diye düşünmesinler diye.
Dosyanın ismi "mükemmel şirket.docx" (microsoft'un reklamını yapmadan geçmeyelim).
Mükemmel şirket nasıl olmalıdır yazmaya çalıştım... Yazıya başlarken beklentilerimin listesi uzayıp gidecek ve ucunu getiremeyeceğimi sanmıştım, ama öyle değilmiş.. tüm beklentilerim 4 madde ile bitivermiş.
İşte içeriği...
------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Ofiste soyunma odaları, duş kabini ve giysi dolabı olmalı. İş sonrasında spora veya başka bir aktiviteye gidecekler için çok iyi birşey.
  • Ofiste dinlenme odası veya en azından uzun oturulabilecek(bacak uzatılabilecek) koltuk. Öğle arası kestirmek için.
  • Çalışan gün içinde çalıştığı saatleri seçebilmeli. Örneğin dikkatini kod yazmaya toplayamıyor ise 2-3 saat ayrılıp kestirmek veya dışarıda deniz kenarında birşeyler içmek. Daha sonra akşam saatlerinde bunu telafi edebilmek. Örn: akşam saatlerde spor yapmak için zamanı kalmayanlar haftada birkaç gün, öğleyin 16:00 -17:00 gibi spor salona gidip biraz spor yapıp gelmek. Diğer günleri o iki saati telafi etmek için fazladan çalışmak.
  • Hafta içi bir işi olması durumunda hafta içi tatil kullanıp Pazar günü o gün yerine çalışabilmek.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

hemen update:
eh şimdi diyeceksiniz... iyi ekip, yöneticiler, monoton olmayan görevler vs. da çok önemli... bunlar belli şeyler, geç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder